15 random fakta om mig!

1. Mitt fullständiga namn är Ida Maria Cecilia.
2. Jag går transport utbildning och drömmer om att bli lastbilschaufför!
3. Historia & religon är något jag inte gillar..
4. Jag har haft komplex över min kropp sen jag var liten.
5. Jag har ADHD.
6. Jag kan vissa dagar vara jätte motiverad till något, och dagen efter inte bry mig.
7. Jag har svårt för att avsluta saker, men älskar att påbörjar nya projekt osv.
8. Jag har haft en katt som hette Irmelina!
9. Jag gillar inte julen.
10. Jag är 170 cm lång.
11. Mina favoritbär är blåbär & hallon.
12. Jag fyller 18 om exakt 33 dagar!
13. Jag är förlovad med världens bästa kille!
14. Jag äter inget från vatten.
15. Jag hade svårt att komma på 15 saker! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: