Söndags morgon!

Godmorgon på er! 
Vaknade nyss, så himla varmt & trångt i min säng! Igår kväll la vi oss för att kolla på en film, men jag somnade ganska direkt haha. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag ska vänta på att Kevin vaknar. Mamma ska sälja sin bil nu när hon har köpt en ny, så hon ville att jag och Kevin skulle fixa iordning den. Fylla i lite repor och kantstöttningar på fälgarna osv. Så vi kanske åker och hämtar den idag & åker ut till garaget.
 
Jag och pappa ska fixa iordning mitt rum snart, tapetsera om, köpa en större säng och så, då ska jag få en fototapet, med bilden under, och sen vitt runt om, hur snyggt kommer inte det att bli? 
Nu ska jag dricka upp kaffet & sen gå ut med hunden!
 
 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh så fin hund! (:

Svar: visst är hon!😍
idasvenssons.webblogg.se

2015-10-25 @ 12:52:01
URL: http://acinorev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: